Dag 24 Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Kim Haverkort - WaarBenJij.nu Dag 24 Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Kim Haverkort - WaarBenJij.nu

Dag 24 Los Angeles

Blijf op de hoogte en volg Kim

07 Juli 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanmorgen tegen 8.30 uur opgestaan. Aangezien het toiletpapier op was ging ik zelf maar even op zoektocht aangezien ik ook nog geen leven had gezien bij de vrouw of man des huizes. Net toen ik de slaapkamer uitliep kwam de man des huizes ook de slaapkamer uit. Hij schrok er volgens mij van. Het is echt een heel vreemd en schichtig figuur, die er volgens mij niet zo goed mee om kan gaan dat er vreemde mensen in zijn huis verblijven. Ik reikte hem nog even de hand om me voor te stellen, nou dat kon er nog net vanaf. Hij heeft dan wel weer toiletpapier voor me gehaald. Zij is super aardig en maakt ook een praatje, terwijl hij zich nog niet had laten zien. Rutger trof hem gister ook maar hij stelt zich dan ook niet voor ofzo. Nou ja het zal allemaal wel. De kamer is wel erg prettig en groot, met wederom een eigen badkamer. Vanmorgen richting Venice beach gegaan om daar lekker te relaxen op het strand. Eenmaal daar komt de wietlucht je al tegemoet, volgens mij blowt 3/4 daar. Allemaal Medical he ;-)Heb vandaag in ieder geval boek nummer 2 uitgekregen. Ik had er 4 mee, maar dat was iets teveel van het goed volgens mij. Ben in nr 3 begonnen. Kijken hoever ik kom. Misschien krijg ik hem in het vliegtuig wel uit aangezien we 12 uur moeten vliegen. Rutger heeft op het strand niet echt rust om te lezen. Die heeft lekker in zijn stoeltje zitten prijken en is vooral veel de zee in geweest. De golven waren echt groot vandaag! Echt gaaf. Ben er ook nog even in geweest, maar er staat zo'n sterke onderstroming dat je elke keer de zee wordt ingetrokken om vervolgens met een golf weer richting strand geduwd te worden. We zagen zelfs een groep dolfijnen voorbij zwemmen! Tegen 16.00 uur was ik er wel weer klaar mee en zijn we richting auto gegaan. Die hadden we voor de zekerheid maar op een beveiligde betaalde parkeerplaats gezet :-) Boodschappen gedaan en gegeten in het apartement. Vanavond niks op het programma. Morgen waarschijnlijk Hollywood en Santa Monica pier. Dit aangezien we beide redelijk rood aangebrand onder de douche wegkwamen. Toch beter moeten smeren...met dat lekkere windje aan het strand merk je niet dat de zon er lekker opbrand.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

USA 2014

Rondreis Amerika

Recente Reisverslagen:

11 Juli 2014

Dag 27 Los Angeles - Amsterdam

09 Juli 2014

Dag 26 Los Angeles

08 Juli 2014

Dag 25 Los Angeles

07 Juli 2014

Dag 24 Los Angeles

06 Juli 2014

Dag 23 Los Angeles
Kim

Actief sinds 11 Juni 2014
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 9008

Voorgaande reizen:

14 Juni 2014 - 10 Juli 2014

USA 2014

Landen bezocht: