Dag 12 Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Kim Haverkort - WaarBenJij.nu Dag 12 Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Kim Haverkort - WaarBenJij.nu

Dag 12 Las Vegas

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

25 Juni 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanmorgen een ontbijtje in één van de restaurants genomen. Ik had een wafel en Rutger had turn around bitches oftewel wentelteefjes ;-) With a little touch of grandma volgens de serveerster. Nou als dat geen fijn begin van je dag is weet ik het ook niet meer. Na het ontbijt even naar een shopping outlet geweest. Daar hebben we goede inkopen gedaan. Daar hebben we de eerste stappers voor onze zoon gekocht. N.l. converse allstars met een printje van de amerikaanse vlag en een GAP zwembroekje. En dat voor omgerekend €25,=. Een paar adidas sneakertjes voor mijn nichtje Zoë a €9,= en een berg sportkleding van adidas voor Rutger. Dat zijn nog eens outletprijzen! Daarna wederom heerlijk bij het zwembad gelegen. Prima te doen met 39 C ;-) Na het eten naar het casino geweest waar we ongeveer 2 uur achter een gokkast gezeten hebben voor $2,- Het mooiste is dat je daar gratis kunt drinken zolang je speelt. Normaal betaal je al snel $ 10 dollar voor 2 drankjes. Nu gewoon niks. Ik had er wel over gehoord dat dat het geval was, maar nooit meer bij stil gestaan. Waren we hier maar eerder achtergekomen. Dus voor alle toekomstige Vegas gangers... Lekker achter een kast gaan zitten waar je voor 100 credits voor een dollar krijgt, dus voor 1ct per keer speelt. Je verdient geen reet, maar kan wel gratis drinken! Het mooie was dat je onze serveerster van mijlenver aan hoorde komen met haar schelle stem. "Something to drink?!?!?!" "Nou ja...lekker, omdat je zo aandringt!" :-) Nog even in de nachtclub van ons hotel geweest "Golddiggers" Hier was niks aan dus snel weer weggegaan. Nu in onze hotelkamer waar we lekker aan het meegenieten zijn van de buurman die kotsend boven de toiletpot hangt. Ik geloof dat die ook de hele avond in het casino doorgebracht heeft achter een gokkast van 1ct. Ben benieuwd hoe die zich morgen voelt! Koffertjes zijn bij ons weer gepakt. Morgenvroeg vertrekken we naar Sequoia NP. +/- 6 uur rijden. Dit is onze langst reisdag. We ruilen de staat Nevada in voor Californië....ben benieuwd wat dit ons weer voor moois gaat brengen! Ik denk dat we daar voorlopig geen wifi hebben aangezien we weer op een back to basic camping staan, dus kan zijn dat de verslagen even op zich laten wachten.

• 27 Juni 2014 - 10:38

Theo:

Hoi,

Nou Kim heb je alle kennis die je bezit van de verslavingszorg nog getest daar op die Yankees, of was het niet nodig.
    Nou die Rutger heeft toch wat met die Wentelteevie's,! Eerst in de zon en nu al bij het ontbijt.
    Ik las dat je voor een ieder al bijna mooie schoenen hebt aangeschaft, wanneer ga je de mijne scoren?
    Esther is vertrokken naar Spanje, kregen gisterenmiddag rond 4 uur een bericht dat ze waren aangekomen in hun hotel.
    Zoals je dat verteld dat de drank gratis is daar als je aan het gokken bent, dan kan eenieder zich daar bezatten voor een paar dollar, er ligt daar nog een hoop werk voor je denk ik.

Dus nu onderweg naar Californie, zou zeggen doet hennig an , en wie heurt van oe.
    Gr.Pa

• 27 Juni 2014 - 11:08

Tineke Haverkort:

Hallo Gokkers
    Haha dat kost ze daar in het casino nog geld als jullie langs komen.
    De honger weer gestild wat betreft het kopen van hoefjes?
    Ik kan mijn nieuwe glimmers niet eens aan zo'n dikke voet brrrrr, ik heb van die sexy klitteband dingen aan, nood breekt wet niet waar, wel een rondje om het veldje er mee gesprint.
    Straks komt Johan en dan gaan we weer naar hoger sferen of wel de trap op, net ook al geweest om te douchen.
    Hier alles goed en bij jullie verloopt het ook gladjes zo te lezen op naar het volgende avontuur.
    Groetjes moettie