Dag 11 Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Kim Haverkort - WaarBenJij.nu Dag 11 Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Kim Haverkort - WaarBenJij.nu

Dag 11 Las Vegas

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

24 Juni 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag heerlijk uitgeslapen, wat wil je met een heerlijk bed, donkere gordijnen en airco! Eigenlijk vrij weinig op de planning gehad voor vandaag. Met name lekker bij het zwembad gelegen. Lekker mijn boek uit kunnen lezen, wat zonnen en het zwembad in, zonnen/lezen en het zwembad in... Nou dat x 30 zeg maar. Ook weer een hoop mensen bekeken. ik geloof dat 3/4 neptieten heeft en er lopen ook een hoop dames die alles doen voor de aandacht. soms op het trieste af. Ik zat zo'n groepje meiden eens te observeren en de man naast mij deed dat ook al. Of het mij ook opgevallen was dat ze in wezen helemaal niet konden dansen. Hij was even bang dat hij de enige was die er zo over dacht. Ik heb hem gezegd dat ik het roerendl met hem eens was. Tussen de middag lekker saladetje gegeten. Vanavond een pizza gegeten in het één van de restaurants van het hotel. Ik moet zeggen dat de restaurants echt van goede kwaliteit zijn. Echt een pizza gegeten hoe een pizza hoort te zijn. Al worden we wel wat moe van de overdreven vriendelijke bediening. Soms heb je gewoon geen zin in continu het gezeur hoe het met je gaat, of alles naar wens is en of je nog wat wil bestellen. Soms wil je gewoon eten en dat ze je even met rust laten. Maar goed, dat is hier nu eenmaal zo. In de avond nog even over Fremonstreet gelopen, wat een rare mensen heb je daar. Ze doen daar echt alles om geld te verdienen. Zelfs een kerel verkleed als baby met luier om en speen in zijn waffel. Te triest. Dacht dat we in Amsterdam bijzonder volk hadden, maar dit slaat echt alles. Daarna nog even het casino in geweest waar we een paar dollar in de oldschool éénarmige bandiet hebben gegooid. Helaas verloren... :-) We vinden het beide toch al snel zonde om je geld te vergokken. Wel even gekeken hoe een vrouw binnen 5 minuten ruim $100 armer werd bij de roulette. Ik geloof dat ze vrijwel op alle nummers wel had ingezet in de hoop iets te winnen. Mw ging lekker los, manlief daarentegen kon het iets minder waarderen. Omdat we de komende dagen nog niks geboekt hadden hebben we een nacht extra geboekt. Kunnen we nog 1 dagje relaxen voordat we weer hele dagen de hort op gaan in alle Nationale Parken die we nog voor de boeg hebben.

• 25 Juni 2014 - 10:22

Marian:

Hoi vakantiegangers,
    Fijn om te lezen dat jullie zo genieten, en dan nu een paar dage heerlijk relaxen!!
    Lijkt me ook goed voor Moeders, als ik lees wat jij als zwangere dame allemaal doet ,
    zoals de pittige wandelingen en dat gehobbel in auto's !! Petje af.
    Wens jullie nog een fijne tijd samen.
    Groetjes Marian.

• 25 Juni 2014 - 14:03

Theo:

Hoi,
    D'r bint ok nog luu die an het wark bint.
    Maar goed verschil mut d'r wezen.

Die Postma vandaag zeker de hele dag met die knijter in de zon, en de hele dag mar draaien als een wentel teef om alles zo bruin mogelijk te krijgen.
    Mar goed , ie mut er wat veur over hebben om d'r mooi uut te zien.

Verder gaat alles goed zo te horen en zien.
    Hier komt langzamerhand ook alles weer op zijn pootje,s terecht.

Suarez van Uruquayi begint ook weer aardig van zich af te bijten daar in Brazilie, Die vent is helemaal gestoord,
    zat gisteren tegen Italie een speler weer in zijn schouder te bijten,.Rijp voor een inrichting.

Zondag een makkie tegen Mexico. moet kunnen.

Dus morgen gaan jullie weer on road, we lezen het wel weer.

Groeten oen Va

• 25 Juni 2014 - 19:08

Tineke Haverkort:

Hallo bakkers
    Hier valt weinig te bakken als ik naar buiten scheur met mijn stelten dan is weer net de zon weg, nu heb ik ook al geitenwollen sokken aan en klittenband slippers, toch 1 dikke voet(weinig modieus aan om te uulen)
    Ook het weekend weer regen volgens de krant(die er van morgen weer een keer niet was, maar opgehaald is door mijn lieve buurjongen)
    Een paar dagen ontspannen is ook wel lekker dan kun je straks des te meer weer genieten van al het moois wat er te zien is.
    De voetbal is best wel spannend, wat een gek die Suares net een kannibaal echt een min mannetje.
    Pa is druk met de planten en ze staan er mooi bij, morgen vertrekt Esther en Mattijs dus het wordt steeds stiller om de deur.
    Zeg veel plezier en tot dag 12 zullen we maar weer zeggen.
    Groetjes Moettie

• 25 Juni 2014 - 21:03

Spasma.:

Lieve kinderen ,
    Genieten van jullie belevenissen. Wij zijn gister weer thuis gekomen, goede reis gehad.
    Vandaag alles weer opgeruimd . Morgen de caravan weer wegbrengen. Zaterdag gaan we naar Texel tot 10 juli en dan zijn we voorlopig thuis. Geniet van al het moois wat jullie tegenkomen.
    Liefs mama.

• 26 Juni 2014 - 00:18

Francine Bos:

Hoi kim en Rutger,
    Wat een mooie reis hebben jullie!! Ik geniet zeer van je verhalen Kim!!
    Ik vind het knap wat je allemaal doet terwijl je zwanger bent. Top van je!
    Geniet nog lekker met z'n tweeën!!
    Veel liefs Francine bos