Dag 16 South Lake Tahoe - Reisverslag uit South Lake Tahoe, Verenigde Staten van Kim Haverkort - WaarBenJij.nu Dag 16 South Lake Tahoe - Reisverslag uit South Lake Tahoe, Verenigde Staten van Kim Haverkort - WaarBenJij.nu

Dag 16 South Lake Tahoe

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

29 Juni 2014 | Verenigde Staten, South Lake Tahoe

Vannacht heerlijk geslapen in het motelletje. Zowaar konden we voor het eerst een wedstrijd zien van het nederlands elftal. Dit hebben we tot de rust gekeken, maar aangezien het niet heel spannend en boeiend was om naar te kijken hebben we besloten om maar te rijden naar Lake Tahoe. We hoefden nog maar 85 km te rijden, dus we waren er in een uur. Het jammere was dat we pas om 15.00 uur in konden checken in het hotel. Hierop maar besloten om naar het meer te gaan. South Lake Tahoe is een ontzettend leuk en gezellig plaatsje. In de winter is het een wintersportoord en nu in de zomer is het ook erg toeristisch vanwege het meer. De auto geparkeerd, bikini uit de koffer, boekje en zonnebrand mee en gaan met de banaan. De temperatuur is hier erg goed te doen. Aan het strand was hier een internationale peddle wedstrijd gaande. Ze moesten het hele meer rond al peddelend op een surfplank. Deze sport lijkt hier erg hot te zijn. Tussen de middag even lekker geluncht en een verse smoothie gehad en toen weer een uurtje het strand op. Tegen 16.00 uur richting hotel gegaan om in te checken. Zeer nette kamer voor weinig geld incl ontbijt. Maar geloof dat dat hier niet zo veel voorstelt. We zullen zien morgenochtend. Allebei ff een douche genomen en toen heerlijk gegeten bij Applebee's. Allebei een hoofdgerecht voor $11 dollar p.p.! Geen geld en echt heerlijk gegeten. Morgen weer daar heen, want de keuze is reuze en nog gezond ook. Daarna een starbucksje gepakt en het dorp rondgelopen. Vanaf het dorp gaat er ook een gondel de bergen in. Morgen eens even kijken wat zo'n ritje kost. Ik zag vandag nl dat ze het overdag gewoon doen. Erg leuk en gezellig dorp dit. Toen even bij Harrah's naar binnen gelopen. Dat hotel zat ook in Las Vegas, en ja hoor bij binnenkomst beland je gelijk in de casino. Rutger is fan van de gokautomat en van 1ct (of van de gratis budweisers) Ook hier kreeg je weer gratis drankjes aangeboden, nou ja gratis... De dames verwachten wel een fooi. Al met al voor $8 3 biertjes een jus en een paar spelletjes gespeeld. Niet gek voor een avond vertier ;-)

• 30 Juni 2014 - 12:17

Tineke Haverkort:

Hallo vakantiegangers
    Jammer dat je de voetbal dan niet af gekeken hebt want het werd nog bere spannend.
    Jullie hebben het dus warmer dan wij, want ik zit constant met de geitewollen sokken aan, niks aan van morgen kwam het met bakken uit de lucht.
    Tegen het weekend wordt het beter als je de krant mag geloven, misschien kunnen we oranje dan eens buiten bekijken haha precies op Martijn zijn verjaardag.
    Morgen gaan mijn hechtingen er uit dus daar zal het ook wel fijner van aan gaan voelen alleen de thuishulp zei er zaten er een paar erg diep (dus dat zal wel niet zo plezierig zijn dan) maar goed het moet er toch uit.
    Maar goed dat je overal een verslag van maakt anders ben je straks de helft vergeten en dat zou zonde zijn en zo reizen wij ook een beetje mee erg leuk.
    Nou kinders nog veel plezier en oot morn maar weer groetjes Moettie